正所谓新官上任三把火,车仔新任教头轩迪克已正式接手球队,并完成上场后第一课操练。首战对屈福特前,“克叔”接受记者访问,讲到明边个球员“hea”踢,又或者搞搞震,想分化球队的话,克叔绝对唔会姑息,话知你係几好波嘅超级球星,
|
正所谓新官上任三把火,车仔新任教头轩迪克已正式接手球队,并完成上场后第一课操练。首战对屈福特前,“克叔”接受记者访问,讲到明边个球员“hea”踢,又或者搞搞震,想分化球队的话,克叔绝对唔会姑息,话知你係几好波嘅超级球星,一于杀无赦。
老摩因班球员“玩嘢”被迫走,盲嘅都知,克叔又点会傻吓傻吓?既然油王搵得克叔“返头嫁”,又只係教半季,克叔肯定大权在握,绝对唔会揸住鸡毛当令箭。表明做得呢份工,就会全力以赴。正如指责班“车手”一样,收得咁高人工就要交出功课,总之边个球员再搞小动作,冇斗心,欠缺比赛态度的话,一定冇得留低。
克叔一向以强硬见称,打击球队中嘅坏分子绝不手软。之前边几个係滋事分子,克叔亦心中有数,已被列为黑名单,但当然唔会点名抨击。希望几个“蛇头”自动自觉安守本份,千祈唔好令克叔发火,否则非同小可。到底车仔下半季能否重新上路?车迷就要拭目以待。 |