羅馬上盤「城」竹在胸 天助羅馬!呢支意甲首都球隊喺主場迎戰曼城,贏波肯定可以喺歐聯E組出線,唔使睇人面色,撞正藍月亮三條線嘅大將全部缺陣,個天好明顯鍾意羅馬多啲啦,平手、半球上盤可屠「城」。(周三4,有線61
|
羅馬上盤「城」竹在胸 歐聯E組睇落形勢好微妙,因為羅馬、曼城、莫斯科中央陸軍同得5分,力爭小組次名資格,最極端嘅爆冷情況係羅馬同曼城打和,中央陸軍又擊敗拜仁,咁就會由中央陸軍取得次名出線,但係正正常常之下,應該會估中央陸軍輸波,次名喺羅馬同曼城之間誕生,若然兩隊打成0:0,就會係羅馬出線,因為兩軍之前交手,羅馬作客曼城踢成1:1,變相有一個作客入波,所以如果踢成2:2,就會係曼城手握兩個作客入波出線,咁再踢成1:1呢?呢個時候就要計得失球差喇,鑑於羅馬曾經慘負拜仁,得失球差輸晒俾藍月亮,所以和波完全冇着數可言。 曼城三線主力缺陣 相反地,曼城本身已經傷咗隊長兼後防主力高柏尼,中場耶耶托尼又繼續喺歐聯停賽,連最勇嘅阿古路都喺上場英超受傷,三條線嘅大將軍都缺陣,咪忘記大衛施華同埋祖維迪唔踢得,領隊柏歷堅尼想唔舉手投降都唔得啦,所以足智彩開讓球盤,羅馬讓平手、半球上盤穩如泰山。 |