兵工廠和局「斯」人醒 真係懷疑呢隊沙蘭迪兵工廠開季冇拜神切燒豬,上季仲好好哋排緊中上游,點知今季就搞成咁,喺阿甲排到29位嘅成績並唔理想,好在佢哋近期稍有好轉,遇番甘拿斯亞直情係連個天都想佢哋「反底」!(周五2
|
兵工廠和局「斯」人醒 真係懷疑呢隊沙蘭迪兵工廠開季冇拜神切燒豬,上季仲好好哋排緊中上游,點知今季就搞成咁,喺阿甲排到29位嘅成績並唔理想,好在佢哋近期稍有好轉,遇番甘拿斯亞直情係連個天都想佢哋「反底」!(周五2,香港時間周六5:00am開賽) |