捧迪安唔「錫」身開大法乙嚟到煞科戰,邊一隊波升班、降班都已經大局已定嘞,不過南錫就仲有些少升班希望,只要佢哋等到昂熱輸波,而自己能夠作客大炒迪安就可以後來居上!當然迪安話晒係喺主場出擊自然唔會坐以待斃,一隊要盡最後努力搶
|
捧迪安唔「錫」身開大 法乙嚟到煞科戰,邊一隊波升班、降班都已經大局已定嘞,不過南錫就仲有些少升班希望,只要佢哋等到昂熱輸波,而自己能夠作客大炒迪安就可以後來居上!當然迪安話晒係喺主場出擊自然唔會坐以待斃,一隊要盡最後努力搶分、一隊要面唔能夠喺主場輸得太難睇,有機會合演「大」戰。(周五9,香港時間周六2:30am開賽) |