阿仙奴見血封「侯」 連雲格都開口認輸,不過並唔代表阿仙奴會喺餘下賽事行行企企,唔好忘記「前三」一日未到手一日都未完成任務,今晚作客護緊級嘅侯城唔會留手,少讓半球、一球絕對係「城」竹在胸
|
阿仙奴見血封「侯」 都唔記得雲格有幾年未贏過摩連奴嘞,雖然佢哋上場只係同車路士踢成平手,繼續持續呢個不勝紀錄,但係終於睇到「兵工廠」全場圍住對手嚟攻,贏唔到波只係冇運,當然臨場調動可以再做好啲,不過起碼睇得出佢哋有心爭勝,即使係「反雲黨」應該都會收貨。賽後雲格亦話今季英超已經分出勝負,不過唔好以為「兵工廠」可以收油全力備戰月尾舉行嘅英足盃喎,事實上喺英超能夠攞到「前三」就可以直接殺入歐聯分組賽,咁就唔會打亂季初部署,試問有邊個主帥唔想班球員喺季初輕鬆啲先? 侯城陣容甩皮甩骨 而另一個令到「兵工廠」唔傾向留力嘅因素就係對手失分,睇番剛剛過去呢個周末,同樣爭緊歐聯席位嘅曼聯剛剛喺主場不敵西布朗,令到少踢2場嘅阿仙奴多過曼聯2分,再贏埋落去就可以鎖定「前三」!可以預期阿仙奴繼續會以強陣出擊,係得阿歷士張伯倫同埋阿迪達仲未出得,不過佢哋有高基連踢到防中就冇晒問題,反而侯城就大件事嘞,前鋒謝拉域、中場辛迪加斯,同埋居迪斯戴維斯繼續養傷令到陣容甩皮甩骨,左計右計實在冇理由唔撐「兵工廠」贏波鎖定「前三」,而且賠率都算對辦,作客讓到半、一都未驚過。 |