捧畢爾包不為「瓦」全 足足有成3個月咁耐未贏過1場波,再捧科爾多瓦贏波同長追「盲門」有乜分別呀?所以今次科爾多瓦雖然係喺主場出擊,但係對住畢爾包都幾難畀到任何威脅。(周五31,香港時間周六2:45
|
捧畢爾包不為「瓦」全 當然你可以話,科爾多瓦唔識贏啫,不過近期話晒和過拉科魯尼亞同埋維拉利爾,近況仲未差到貼地,都有可能死守和到對手。對於呢個疑問大家可以放心嘞,睇番畢爾包目前落後俾第6位嘅維拉利爾有成9分咁多,根本就冇乜機會後上攞個歐霸席位。不過佢哋上仗照樣喺主場大炒基達菲,睇得出佢哋並唔係純粹為分數而戰,而係要為巴斯克球隊爭番一口氣,理得有冇份踢歐霸,總之能夠過到幾多隊就過幾多隊,戰意一定唔需要懷疑。 |