曼城求“仁”不易 曼城近兩三年在英超都算“也文也武”,只可惜出到去踢歐冠又好似未入流,今季在分組賽同樣毫無霸氣,四戰只得兩分,要出線認真艱難,除要連贏之外,仲要睇人面色,明晨對住同組最強嘅拜仁慕尼黑,除非對手放軟手腳,否
|
曼城求“仁”不易
拜仁四戰全勝已穩奪出線資格,今戰雖屬例行賽事,但身為世界頂級勁旅,有頭又有面,相信絕對唔會“揸流攤”,球員落到場比賽亦唔會認輸收場,唯一蝕章係今場作客要讓曼城平手 / 半球,盡地一煲嘅曼城雖然要擊敗拜仁相當困難,但始終主場有利,應可站於不敗之地,捧拜仁隨時輸盤。 曼城今場有費南甸奴與杜尼停賽,大衛施華又繼續因傷缺陣,中場組織進攻與防守都受到極大影響,靠一個阿古路單天保至尊,“藍月亮”的確毫無贏波本錢。 相反,拜仁人腳相當完整,列比利與“小豬”舒雲斯迪加等相繼復出,強陣出擊真係想輸都難,問題在於戰意方面,出硬線情況下,拼搏程度唔多唔少有保留,和波應該係合理戰果。 推介:和波2:2 |