波爾多平手盤執「甘」執筆時正值阿仙奴對曼城開波,講真易搏贏都算半個阿仙奴球迷,見到隊波咁樣真係得啖笑;曾幾何時阿迷不斷恥笑曼聯韋碧克,話佢底線插花出界,點知一個屈尾十以1,600萬轉投阿仙奴,成班阿迷開頭
|
波爾多平手盤執「甘」 執筆時正值阿仙奴對曼城開波,講真易搏贏都算半個阿仙奴球迷,見到隊波咁樣真係得啖笑;曾幾何時阿迷不斷恥笑曼聯韋碧克,話佢底線插花出界,點知一個屈尾十以1,600萬轉投阿仙奴,成班阿迷開頭都唔表態,到韋碧克突然國際賽入兩球,就全世界話曼聯平放韋大帝走寶,如果過多兩場波韋大帝又醜態畢露,球迷又點講呢? |